سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

کفاشیان: برخورد قاطع با معترضان به داوری

چهارشنبه 87 بهمن 23 ساعت 12:0 صبح
علی کفاشیان گفت: داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیروزی روز چهارشنبه مشخص می‌شود.
رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تعیین داور داربی اظهار کرد: تصمیم فدراسیون استفاده از داور ایرانی است اما تاکنون هیچ چیز مشخص نشده است و تا روز چهارشنبه داور این دیدار انتخاب خواهد شد.
وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده پیرامون انتخاب داور خارجی گفت: "عنایت" مذاکراتی را برای حضور احتمالی "روشن ایرماتوف" داور ازبکستانی انجام داده است اما هدف ما انتخاب داور ایرانی است.
کفاشیان ادامه داد: عنایت در سفر خارج است و فردا به ایران بازمی‌گردد و در نشستی که روز چهارشنبه خواهیم داشت تکلیف داور را مشخص می‌کنیم.
رییس فدراسیون فوتبال هر گونه ممانعت برای استفاده از داور ایرانی را رد کرد و گفت: فدراسیون مسوول انتخاب داور است و هیچ ارگانی در این زمینه دخالت ندارد
وی تصریح کرد: باید زمینه قضاوت داربی توسط داور ایرانی فراهم شود و نمی‌توان هر بار به بهانه‌ای این موضوع را به تاخیر انداخت.
کفاشیان از صحبت با مسوولان دو باشگاه خبر داد و گفت: به این دو تیم شرایط این بازی را گوشزد کرده‌ایم و هماهنگی و همکاری در زمینه برگزاری هر چه بهتر را خواستار شده‌ایم. به آنها اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده اعتراضی به عملکرد داوری فدراسیون برخورد شدیدی خواهد کرد.

نوشته شده توسط : علی

نظرات ديگران [ نظر]